І півріччя
Вересень |
---|
1 заняття | Поспівка «Сходинки». Пісня «Диво-Осінь» слова і музика А. Олєйнікової. | Мета: Знайомство з піснею, вчити мелодію на склади. Розвивати звуковисотний слух дітей, вміння сприймати на слух та чітко інтонувати. Формувати вміння протягувати довгі звуки. |
2 заняття | Поспівка «Сходинки». Пісня «Диво-Осінь» слова і музика А.Олєйнікової. | Мета: Розучування пісні. Формувати вміння передавати голосом характер пісні, чітко вимовляти слова. Удосконалювати артикуляцію, розвивати діафрагмальне дихання. |
Жовтень |
---|
1 заняття | Поспівка «Хмаринка і нота до» Пісня «Диво-Осінь» слова і музика А. Олєйнікової | Мета: Засвоювати пісню. Виховувати інтерес до співочої діяльності. Розвивати навички співу: вміння співати разом, не викрикувати окремі слова. |
2 заняття | Поспівка «Хмаринка і нота ре». Пісня «Диво-Осінь» слова і музика А.Олєйнікової | Мета: Формувати вміння чітко промовляти слова, брати дихання між короткими музичними фразами. Контролювати себе під час співу. |
Листопад |
---|
1 заняття | Поспівка «Хмаринка і нота мі (фа)». Пісня «Ой ти, зимонько» слова і музика Н. Мараховської. | Мета: Ознайомлення з новою піснею. Розвивати музичний слух, чистоту інтонації. Формувати вміння передавати радісний характер пісні. |
2 заняття | Поспівка «Хмаринка і нота соль, ля, сі». Пісня «Ой ти, зимонько» слова і музика Н. Мараховської. | Мета: Розучування пісні. Розвивати вміння сприймати на слух та чисто інтонувати. Вправляти дітей у вмінні правильно брати дихання. |
Грудень |
---|
1 заняття | Поспівка «До, ре, мі, фа, соль, ля, сі». Пісня «Ой ти, зимонько» слова і музика Н. Мараховської. | Мета: Засвоєння пісні. Формувати у дітей сприймати ритмічного малюнка пісень. Співати природнім голосом, легким звуком, чітко промовляти слова. |
2 заняття | Поспівка «До, ре, мі, фа, мі, соль, ля, сі». Пісня Ой ти, зимонько» слова і музика Н. Мараховської. | Мета: Співати злагоджено, у заданому темпі. Формувати вміння співати наспівно, починати і закінчувати спів одночасно. |
ІІ півріччя
Січень |
---|
1 заняття | Поспівка «Прийшли щедрувати» Пісня «Рушники» слова і музика А. Олєйнікової. | Мета: Ознайомлення з піснею. Формувати вміння передавати голосом радісний характер пісні, виховувати любов до пісні. |
2 заняття | Поспівка. «Як тебе звати?» Пісня «Рушники» слова і музика Н. Рубальської. | Мета: Розучування пісні. Співати легким мелодійним звуком, чітко артикулюючи слова. Формувати вміння вчасно починати та закінчувати пісню. |
Лютий |
---|
1 заняття | Поспівка «Дрібушечки». Пісня «Рушники» слова і музика Н. Рубальської. | Мета: Засвоєння пісні. Формувати звуковисотний слух, розвивати чистоту інтонації. Формувати навички вміння співати природним голосом. |
2 заняття | Поспівка «Дрібушечки». Пісня «Рушники» слова і музика А. Рубальської. | Мета: Чітко промовляти слова, брати дихання між короткими музичними фразами. Починати та закінчувати спів одночасно з музичним супроводом. |
Березень |
---|
1 заняття | Поспівка «Дзвіночки». Пісня «Мамо-матусенько» музика Н. Май. | Мета: Ознайомлення з піснею. Виховувати інтерес до співочої діяльності. Вміння сприймати на слух та чисто інтонувати інтервал сексту. Формувати співочі навички, співати без напруги, протягувати довгі звуки. |
2 заняття | Поспівка «Дзвіночки». Пісня «Мамо-матусенько» музика Н. Май. | Мета: Розучування пісні. Удосконалювати навички співу, передавати характер пісні. Співати природним голосом, легким звуком, чітко промовляючи слова. |
Квітень |
---|
1 заняття | Поспівка «Іди, іди дощику» Пісня «Сонечко» слова і музика Т. Островерхої. | Мета: Засвоєння пісні. Формувати у дітей сприймання ритмічного малюнка пісні. Формувати вміння передавати голосом радісний характер пісні. |
2 заняття | Поспівка «Іди, іди дощику». Пісня «Сонечко» слова і музика Т. Островерхої. | Мета: Починати та закінчувати спів одночасно з музичним супроводом. Формувати вміння чітко промовляти слова, брати дихання між короткими музичними фразами. |
Травень |
---|
1 заняття | Поспівка «Сонечко». Пісня «Країна дивовижних мрій» музика Н. Май. | Мета: Ознайомлення з новою піснею. Формувати вміння протягувати довгі звуки, чітко вимовляти слова пісні. Вправляти дітей у точному відтворенні ритмічного малюнка голосом, оплесками. |
2 заняття | Поспівка «Сонечко». Пісня «Країна дивовижних мрій» музика Н. Май. | Мета: Розучування пісні. Формувати співочі навички, співати без напруги, протягувати довгі звуки. Починати та закінчувати одночасно з музичним супроводом. |